AMPA Escola Els Pinetons

Comunicat sobre activitats extraescolars i SAM

Benvolgudes famílies,

Ens trobem en una situació molt excepcional. Per aquest motiu, volem compartir un seguit de mesures extraordinàries que s’han pres en junta arran de la crisi del COVID-19. Tota mesura s’ha pres d’acord amb el nostre lema com a AMPA “Tota pedra fa marge”. Ens hem esforçat a mantenir a priori tots els llocs de treball perquè considerem que les persones que tenen cura dels nostres infants són importants i que, un cop recuperada la normalitat, hi tornaran a ser amb bona predisposició. Recordeu que tots formem l’AMPA i que vetllem pel benestar dels nostres infants.

Com ja sabeu, les activitats extraescolars del mes de març es van interrompre per ordre del Departament d’Educació el passat 13 de març, però els rebuts ja havien estat pagats ja que es cobren per avançat. Des de la junta, en un primer moment i, tenint en compte que la data de retorn a la normalitat era a finals del mateix mes de març, es va decidir no prendre mesures excepcionals. La nostra prioritat ha estat mantenir la totalitat dels llocs de treball i és per això que hem assumit la totalitat de les despeses (sous, pagaments als talleristes, seguretat social, assegurances, etc.). L’import pagat dels rebuts de les activitats s’ha destinat a pagar totes aquestes despeses. Per tant, no hi haurà retorn de l’import corresponent al mes de març.

Després del nou comunicat del Departament d’Educació, en què es calcula que el curs es reprengui per via telemàtica després de Setmana Santa (sense concretar una data de retorn definitiva), volem exposar-vos que:

  1. Se suspenen totes les activitats extraescolars fins que no hi hagi una data definitiva de retorn a l’escola, és a dir, considerem cursada la baixa automàtica de totes les activitats extraescolars.
  2. No es tornarà a cobrar cap rebut a les famílies en concepte d’activitat extraescolars fins que no se’n pugui tornar a gaudir presencialment.
  3. En funció de la data definitiva de retorn a l’escola, es valorarà si es poden reactivar les activitats extraescolars. En cas que es reprenguin, es valorarà la possibilitat de recuperar les classes perdudes del mes de març.
  4. Respecte al Servei de SAM, només es cobrarà mig mes del rebut corresponent al mes de març a totes aquelles famílies que són usuàries d’aquest servei. L’import correspon als dies de l’1 al 13 de març, però no es girarà fins a la represa de les classes.

També volem afegir que aquelles famílies que, per a qualsevol motiu o circumstància econòmica o familiar, necessitin fer una reclamació, us podeu posar en contacte amb l’AMPA abans del 30 d’abril via mail: extraescolarselspinetons@gmail.com. Indiqueu el nom, cognoms i activitat que realitza l’alumne/a.

Podeu descarregar el comunicat aquí.

Us agraïm la comprensió davant les decisions preses i us encoratgem a continuar units en aquesta situació summament excepcional. Amb la paciència i la solidaritat de tota la comunitat educativa, ens en sortirem.

Cordialment,
La junta de l’AMPA